26

Odp: obóz konny 2008

Dowiecie się już za tydzień smile

27

Odp: obóz konny 2008

Witojcie!
Widze, że szykuje wam sie niesamowity koński klimat.. Tylko pozazdrościć;) !!! Mam nadzieje ze pogoda bedzie wam sprzyjać, bo atrakcji napewno wam nie zabraknie:). I takie trzy rady: nie objadajcie sie kuchnia p. Zosi, nie spadajcie z konika... no i nie zasypiajcie na poranny rozruch. Nad Wisła bede z wami... tylko w innym miescie:).
P.S Wypatrujcie listu w butelce:)

28

Odp: obóz konny 2008

Witam, to mój pierwszy koński obóz. Jarka poznałam rok temu w Spale, reszte poznam.w piątek wieczorkiem zjawię się.

29

Odp: obóz konny 2008

Buźiaki dla wszystkich -życze udanego oboziku i wspaniałych wrażeń.W maju udało mi się odwiedzić ranczo i pojeździć na Casablance, to jednak wciąga. smile

30

Odp: obóz konny 2008

Witajcie!
Jedzie ktoś może z zachodniopomorskiego?Pozdrawiam i do zobaczenia!Szymon.

31

Odp: obóz konny 2008

Jagoda dzięki za pozdrowienia, no i oczywiście bedziemy wypatrywać tej buteleczki od Ciebie wink

Moniki M! cóż za zbieg okoliczności jedna nowa przybyła smile a druga niestety nie przybędzie sad pozdrawiam obie smile

Szymonie z zachodniopomorskiego jedzie niewiasta o imieniu Ola, do zobaczenia

32

Odp: obóz konny 2008

juz wyszykowana spakowana i powoli powoli się szykuje do drogi...do zobaczenia "za chwile" big_smile

33 Ostatnio edytowany przez BRODACZ (2008-09-14 17:28:55)

Odp: obóz konny 2008

Hm... kolejny, bo  9 już łobozik AR z elementami jazdy konnej - skończył się. Zostały wspominki. Casablanka, Lala, Bal- boa i inne koniki wreszcie odsapną, mając w pamięci głos Oli... "...daaalej Amber "  wink

34

Odp: obóz konny 2008

Wielkie dzięki za obozik.
Ogromne zaangażowanie uczestników i pomoc kadry sprawiają że już nie mogę doczekać się następnego obozu. A to dopiero za rok sad
Już brakuje mi głosu Ślązaka i naszej małej "Zakały Rodziny" Iwonki. Kto będzie krzyczał mi do ucha "dalej Lalka", "trzymaj się grzybka" i ...

Mam nadzieje że wszyscy dojechali bezpiecznie do domku.

Pozdrawiam i przesyłam gorące buziaki  ihaha

35

Odp: obóz konny 2008

Zdjęcia na stronie FAR obiecuję, że postaram się umieścić od razu po Igrzyskach  smile

36

Odp: obóz konny 2008

Niestety obóz dobiegł końca sad Aż łezka się w oku kręci, ale trzeba sie pozbierać i powrócić do normalnego trybu życia. Gorące pozdrowienia dla wszystkich przesyła Leszek

37

Odp: obóz konny 2008

obóz pierwsza klasa, ogranizacyjnie na 100%, świetni ludzie,zero nudy, obolale mięśnie, śmiechu co nie miara, pozdrawiam wszystkich!

38

Odp: obóz konny 2008

Już za Wami tęsknimy ! Mam nadzieję, że zobaczymy się szybciej niż za rok . . . Pozdrowienia od całej ekipy z Rancho. Słyszycie to rżenie koników w tle ... Trzymajcie się grzybka smile
Buziaki Kinia

39

Odp: obóz konny 2008

No i cóż, zostały tylko wspomnienia. sad Dzięki wszystkim za to, że byli i przetrwali trudy obozowe. Szczególne podziękowania Oli W, bez niej nie było by obozu i sam bym nie dał rady ogarnąć tak rozbrykanej grupy wink Dzięki SIOSTRA smile Tomkowi, Lechowi i Zdzichowi za ostry wycisk i organizację czasu. Mam też nadzieję, że nie zalazłem Wam zbyt mocno za skórę i w pamięci pozostaną same miłe chwile spędzone Pod Olszyną. Jesteście WIELCY i tak trzymać za grzybek i grzywę. Na koń i dalej w las. Pozdrawiam smile

40

Odp: obóz konny 2008

O Kinia smile do nas zawitała. Ja też już bym pośmigał na Amberce. A rżenie koni słychać  na Podlasiu smile do zobaczenia mam nadzieję, że w kwietniu smile pozdrawiam smile

41

Odp: obóz konny 2008

Gorące pozdrowienia dla uczestników Obozu Konnego,Dotarłem do domu szczęśliwie na 22.30.Emocje jeszcze nie opadły po udanym obozie,SIEMKA Wszystkim

42

Odp: obóz konny 2008

a wiec ja tez dziekuje, ze przygarneliscie mnie na ten jeden, szalony wieczor:) zazdroszcze Wam tego klimatu i bardzo zaluje, ze ominela mnie tygodniowa zabawa z takimi fajnymi ludzmi:)

43 Ostatnio edytowany przez andrzej (2008-09-16 09:36:16)

Odp: obóz konny 2008

No i tradycji stało sie zadość. Dziewiąty obozik już za nami...:( ale jubileusz tzn. dziesiąty rozpoczął odliczanie smile. Powiem tylko,że pozostaję pod dużym wrażeniem stworzonej przez Was atmosfery i zaangażowania jakie towarzyszyło wszystkim obozowym zajęciom a szczególnie jeździe konnej. Zero strachu czy obaw. Jeździliscie naprawdę super co pokazały zawody i to nie tylko moje zdanie!!! Aż się chce się organizować następny i następny i następny...
Rozmawiałem przed wyjazdem z Urszulą i Zbyszkiem i jeśli się będą rozbudowywać to być może współpracując uda się nam stworzyć taki Ośrodek Sportów konnych dla ON. Wszystko przed nami, tymczasem pozdro i uśmiechy dla wszystkich smile

44

Odp: obóz konny 2008

...aha i jeszcze raz ukłony dla Oli i Jarka z podziękowaniami za zastępstwo. A swoja drogą to tak z boczku było całkiem fajnie... smile

45

Odp: obóz konny 2008

Ja też bym chciał podziękowac wszystkim za super zabawę...było naprawdę bardzo fajnie...i juz mi się chce jechać za rok na kolejny obozik z konikami w roli głównej  big_smile...Pozdrowienia dla wszystkich wink

46

Odp: obóz konny 2008

Było ekstra!Dzięki za mile spędzony czas ...dobrze było lecz się skończyło...
Pozdrowienia dla całej ekipy oraz wszystkich koniarzy!

47

Odp: obóz konny 2008

O tutaj jesteście wszyscy, fajowo było, a zawody ....pierwsza klasa, było widac emocje, naprawdę cos szczerego. pozdrawiam, i nie obijajcie sie cały rok do nastepnego obozu tylko szukajcie miejsc gdzie mozna poczochrać tyłek w siodle,jak ktoś nie wie gdzie  a będzie przejezdzał koło Wrocławia to ja zapraszam na swojego rumaka.

48

Odp: obóz konny 2008

hej hej witam wszystkich OGROMNE dzieki za super atmosferę, za uśmiech, za żart i za wieczorne spotkania przy kominku czy ognisku wink DZIĘKI

łapcie za grzybek i na koń do zobaczenia w stajni wink
pozdrawiam AGI

49

Odp: obóz konny 2008

Pamiętajcie kochani o tych zdjęciach. Już się nie mogę doczekać smile

50

Odp: obóz konny 2008

spokojnie...my też czekamy na zdjęcia:)