Przegladajac Casebook nadknalem sie na ciekawa interpretacje sytuacji i nie bardzo wiem dlaczego to zostalo akurat w ten sposob zinterpretowane ...
A1 wprowadza piłkę po zdobytym punkcie. Przesuwa sie do B1, który zostal zblokowany przez A2 i A3; wszyscy trzej znajduja sie w obrębie 1 metra.
a)A1 podaje piłke do A3.
b) A1 kładzie piłkę bezpośrenio na kolana A2, który znajduje sie bardzo blisko linii końcowej.
c)A1 podaje do A4, który znajduje się w odległosci 3 metrów, a następnie prosi sędziego aby B1 odsunął się, ,poniewaz nie może wjechać na boisko.Sędzia uznaje prośbe.
I tu mamy taka interpretacje
a) błąd 1 metra dla zawodnika A3
b) bład 1 metra
c) Nie. zawodnicy znajdowali sie poza strefa 1 metra zanim zawodnik wprowadzajacy otrzymal piłkę
Moim zdaniem w tych trzech sytuacjach jest to ewidentny bład zawodnika A1 poniewaz w kazdym tym przypadku pierwotnie byl zachowany 1 metr , nierozumiem dlaczego tez w sutyacji a i b błąd nastapił dopiero po podaniu gdy w artykule 97. jest napisane ze "Zasada ta jest obowaizzuje od momentu , kiedy sedzia zagwizdze sygnalizujac tym samym , ze pilka jest zywa do momentu az zawodnik wprowadzajacy uwolni pilke." wiec wynika z tego ze po podaniu nie moze wystapic blad jednego metra....
Jesli cos zle napisalem to prosze o poprawienie mnie ... (((: