Temat: Prośba o pomoc w badaniu do pracy magisterskiej

Dzień dobry,

jestem studentką 3 roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Chcę w przyszłości specjalizować się z obszaru psychologii sportu i psychologii traumy.

Obecnie jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej z psychologii sportu pod kątem traumy. Moja praca będzie opierała się o badanie psychologiczne dotyczące aktywizacji osób po urazie rdzenia kręgowego. W trakcie badania stawiam pytanie czy jako formę rehabilitacji osoby te chętniej wybierają sport.

Czy mogłabym prosić o to by Państwo pomogli mi w pisaniu pracy magisterskiej i wypełnili test, do którego link załączam poniżej? Zdaję sobie sprawę, że już nie raz takie testy Państwo wypełniali. Czy mimo to mogłabym prosić o wypełnienie kolejnego testu a dokładnie (PSS-SR5) Skali Samooceny PTSD według kryteriów DSM-5 oraz odpowiedzieć na pytania dotyczące sportowej i pozasportowej aktywności fizycznej?

Poniżej przesyłam link do ankiety: https://www.survio.com/survey/d/G3M7I9Q6C4X9A3A4T

Z góry dziękuję za pomoc.
Marta Łaskowska

2 Ostatnio edytowany przez laskowskamarta77 (2019-08-22 07:09:03)

Odp: Prośba o pomoc w badaniu do pracy magisterskiej

Dzień dobry,

zdaję sobie sprawę, że podobne prośby nie raz do Państwa docierały. Mogę tylko przypuszczać, że są Państwo zniechęceni wypełnianiem takich lub podobnych ankiet.
Mimo to mam do Państwa ogromną prośbę o wypełnienie ankiety, która pomoże mi w napisaniu pracy magisterskiej z psychologii sportu w nawiązaniu do psychologii traumy. Moja praca dotyczy aktywizacji poprzez sport osób po urazie rdzenia kręgowego.
Państwa odpowiedzi na zadane w ankiecie pytania pomogą zrozumieć co Państwa motywuje do uprawiania sportu i jak Państwo sobie radzą z trudnymi sytuacjami z tym związanymi.