Temat: szkolenie-proszę o pomoc

Witam wszystkich serdecznie. Mam ogromną prośbę chcę wyjechać na szkolenie aktywnej rechabilitacji, jestem osobą chodzącą. Od października ubiegłego roku wspólnie z kolegą prowadzimy zajęcia AR w Siedlcach. Tomek jest ON i jeździ na wózku, był już na kilku obozach i podsunął mi pomysł aby na forum szukać pomocy, więc jestem. Chcę nabyć uprawnienia do prowadzenia zajęć z ON. Koordynator regionalny mówi że są takie obozy na który mógłbym pojechać ale nic po za tym nie wiem. Mam plany prowadzić zajęcia koszykówki na wózkach (pierwsze kroki poczyniłem-jestem z zawodu nauczycielem wf i próbujemy już coś działać). Każdy kto mógłby mi pomóc czy to w sprawie szkolenia czy koszykówki proszę o kontakt na forum, ewentualnie na adres Wiktorias@o2.pl
Pozdrawiam jeszcze raz i czekam na informacje.
Piotrek

2

Odp: szkolenie-proszę o pomoc

Tak sobie myślę że mój zwrot "...nabyć uprawnienia...", może zostać źle zrozumiany, chcę sprostować, chodzi mi o zdobycie wiedzy przede wszystkim wiedzy i nabyć umiejętności. Myślę że nikt z was nie chciałby chodzić na zajęcia do kogoś kto posiada mniejsze umiejętności od uczestników zajęć.

3

Ten wątek już pojawił się na forum...
Proponuję zajrzeć i poczytać tutaj :
http://www.far.org.pl/forum/viewtopic.p … 2480#12480

Pozdrawiam

4

bardzo dziękuję, sprawę szkolenia rozstrzygneliśmy, pozostaje jeszcze druga koszykówki na wózkach. proszę o jakieś info. pozdrawiam wszystkich.

5

Brawo za inicjatywę!!!Trzymam kciuki za powodzenie smile

6

Hej czy nikt z FAR-owiczów nie może mi pomóc w kwesti koszykówki na wózkach

7

Bądź cierpliwy.... teko potrzeba na forum oraz w pracy z ON, jeśli nie masz cierpliwości to uuuuuu..... może jeszcze nikt nie przeczytał z koszykarzy ON twojego apelu. Pozdrawiam i dużo cierpliwości życzę ja niestety nie moge pomóc. Pytaj w FAR o Barbaszyńskiego Grzegorza z tego co wiem gra zawodowo w koszykówke.. Pozdrawiam

8