1 Ostatnio edytowany przez Gazior (2012-09-03 19:14:47)

Temat: Samochód za rozsądne pieniądze

Witam. Mam na imię Stefan. Jeżdżę od kilku lat na wózku i postanowiłem kupić samochód. Najlepiej kombi. Niestety, nie dysponuję dużymi pieniędzmi, tak maksymalnie 8000zł. Czy są tu jacyś znawcy motoryzacji? Znalazłem coś takiego:

http://otomoto.pl/citroen-xantia-vsx-aut-C25823956.html

Wiem, że dość wiekowy, ale chyba już oprzyrządowany (widać na zdjęciu) i dość zadbany. Do tego ma regulację wysokości nadwozia, co może być ważne przy wózku. Z kolei wszyscy wiemy co się mówi o francuskich samochodach, szczególnie Citroenach. Co sądzicie na ten temat?

2

Odp: Samochód za rozsądne pieniądze

Witam Gazior samochodzik fajowy przebieg w miare,w automatach najważniejsza jest skrzynia biegów!ja tu znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C25769138.html wybór należy do Ciebie.

3

borys napisał/a:

Witam Gazior samochodzik fajowy przebieg w miare,w automatach najważniejsza jest skrzynia biegów!ja tu znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C25769138.html wybór należy do Ciebie.

W samochodzie skrzynia ważna rzecz ale to taka sama część jak silnik czy inne podzespły,może troszkę bardziej skompliowana ale zawsze można wymienić lub naprawić w ciagu kilku dni-jest teraz tyle używek z Anglików lub rozbitków ze można wybierać,warsztatów tez coraz wiecej-najważniejsze moim zdaniem żeby auto miało zdrową ocynkowaną karoserie i było przestronne,najlepiej kombi
a to Polo moze i fajne ale dla wózkowicza nieporęczne,wózek do bagażnika nie wejdzie,a i podróż na dłuższe trasy bedzie męcząca-moim zdaniem ten Citroen bedzie lepszym wyborem.

4

Powiem tak-ja kupiłem sobie w marcu Skode Octawie Kombi.
Rocznik 2001, dobrze wyposażona (sprowadzona z CH)
Powiem szczerze-  to jest moje pierwsze w życiu autko, ale nigdy innego nie kupie.