Witam. Ciekawi mnie wasza opinia elektrostymulacji FES, czy w naszym przypadku to pomaga czyli po URK, czy to stosowaliscie i jakie sa plusy i minusy. I cZy ktos z was mial elektrostymulator RehaStim4???

pozdrawiam Rataj[tetra c5-c6]

27

(8 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Mi rowniez milo;] tez z Malopolski;]

28

(390 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

A i jak cenowo stoja takie handbike?

29

(390 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

zadnego kranza, piesiaka czy waskiego nie znam, a 10kg to cos tam jest;-]

30

(390 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

witam. tak czytam i Ja jako tetra c5-c6 tez chyba dam rade jezdzic na handbike? Jakiej firmy polecacie? bo moze sobie kupie;-]

31

(53 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

oczywiscie dawaj;] albo link ewentualnie;]

32

(38 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

spoko, jest wszystko w planie, szukam wiekszych obciaznikow na allegro;]

33

(38 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Aha przy obciazeniu 2kg - czyli 2kg na kazda z rak, lacznie 4kg, obciaz.5kg, lacznie 10kg itp.;]

34

(38 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

witam;]

chcialbym przedstawic moja rozpiske treningowa, moze ktos cos podlapie i skorzysta;]

PONIEDZIAŁEK
I sesja treningowa, ok. godz. 9.00, czas trwania – 60min.
- rece zgięte w lokciach i prostowanie rak w tyl [stymulacja tricepsu] , obciążenie 2kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25
- wypady rak przod – tyl , obciążenie 2kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 4x12
- wyciskanie obciążników  z klatki piersiowej  - obciążenie 2kg. Serie 5x25
- rozciaganie tasmy T-B[srebrna] , na wysokości klatki piersiowej. Serie 5x15

II sesja treningowa, ok. godz. 16.00, czas trwania – 60min.
- cwiczenia z rehabilitantem.

WTOREK
I sesja treningowa, ok. godz. 9.00, czas trwania – 60min.
- cw. na biceps, naprzemienne uginanie ramion. Serie 5x25. Obciążenie 5kg.
- unoszenie ramion bokiem z obciążnikami. Serie 20,25,25,22,18. Obciążenie 5kg,
- wiosłowanie oburacz - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25.
- unoszenie ramion przodem z obciążnikami, naprzemiennie - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 4x15
II sesja treningowa, ok. godz. 14.00 – ogolny rozruch, cw. wydolnościowe - cw. tabaty z pilka,[odbijanie pilki o sciane z 1kg obciążeniem na nadgarstkach]. Jazda wozkiem z obciążeniem itp.
III sesja treningowa, ok. godz. 20.00, czas trwania – 30- 45min.
- kaptur, cw. szrugsy - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25,
- wiosłowanie oburacz - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25,
- rozciaganie tasmy T-B[srebrna] , na wysokości klatki piersiowej. Serie 4x15.

ŚRODA
I sesja treningowa, ok. godz. 9.00, czas trwania – 60min.
- rece zgięte w lokciach i prostowanie rak w tyl [stymulacja tricepsu] , obciążenie 2kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25
- wyciskanie obciążników  z klatki piersiowej  - obciążenie 2kg. Serie 5x25,
- rece wzdłuż tulowia i unoszenie rak na wysokość klatki piersiowej, trzymając 2-3s. Obciążenie 2kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 4x15
- izometryczne napinanie klatki z piłką.

II sesja treningowa, ok. godz. 16.00, czas trwania – 60min.
- cwiczenia z rehabilitantem.

CZWARTEK
I sesja treningowa, ok. godz. 9.00, czas trwania – 60min.
- cw. na biceps, naprzemienne uginanie ramion. Serie 5x25. Obciążenie 5kg.
- unoszenie ramion bokiem z obciążnikami. Serie 20,25,25,22,18. Obciążenie 5kg,
- wiosłowanie oburacz - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25.

- unoszenie ramion przodem z obciążnikami, naprzemiennie - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 4x15
II sesja treningowa, ok. godz. 14.00 – ogolny rozruch, cw. wydolnościowe - cw. tabaty z pilka,[odbijanie pilki o sciane z 1kg obciążeniem na nadgarstkach]. Spięcia brzucha siedząc z rękoma na karku. Serie 4x15
III sesja treningowa, ok. godz. 20.00, czas trwania – 30- 45min.
- kaptur, cw. szrugsy - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x20,
- wiosłowanie oburacz - obciążenie 5kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25,
- prostowanie ramion na triceps, serie 4x15
PIĄTEK
I sesja treningowa, ok. godz. 9.00, czas trwania – 60min.
- cw. na biceps, naprzemienne uginanie ramion. Serie 5x25. Obciążenie 5kg.
- cw. na klatke piersiowa, rece wzdłuż tulowia i ściąganie rak do klatki piersiowej.  Serie 5x25. Obciążenie 5kg,
-  rece zgięte w lokciach i prostowanie rak w tyl [stymulacja tricepsu] , obciążenie 2kg – obciążniki na nadgarstki. Serie 5x25
- wyciskanie obciążników  z klatki piersiowej  - obciążenie 2kg. Serie 3x25

II sesja treningowa, ok. godz. 16.00, czas trwania – 60min.
- cwiczenia z rehabilitantem.

SOBOTA
I sesja treningowa, ok. godz12.00, czas trwania – 30-45min.
- ogolne cwiczenia na wyciągu.

Kazda sesja treningowa jest poprzedzona cw rozciągającymi oraz rozgrzewka.

I  oczywiscie codziennie przed snidaniem, cw rozciagajace na materacu.

35

(5 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

witam;-] ja osobiscie jezdze do ORNR Krzeszowice i sam tam teraz 8go maja jade;-] Bardzo polecam , jak dla nas tetra, super rehabilitacje tam prowadza;-]

pozdro

36

(9 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Wiesz jak dobrze na YT poszukacie to wszystko tam znajdziecie.

pozdro

37

(16 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

ja mieszkam w okolicach Oswiecimia i Andrychowa;] tak pomiedzy.

38

(16 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

ale cwiczenia tabaty mozesz na rece robic;] zerknij tu http://www.far.org.pl/forum/viewtopic.php?id=4171

39

(16 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

siemka.

Samymi brzuszkami brzucha nie zrzucisz. To jest czeste zludne myslenie. Zeby zrzucic troche tluszczyku wazne sa dwie rzeczy, DUZO RUCHU+PRAWIDLOWE ODZWYWIANIE.
Cwicz wszystko co mozesz, super sa cwiczenia w formie tabaty 20s pracujesz na
maxa i 10s przerwy i tak np 8serii.

pozdro

40

(4 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

witam;-]

polecam sie co do cwiczen;-]

41

(21 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

witam;] na czym polega psychoterapia w tym przypadku? wiecie moze cos o tym?

42

(38 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

No Mily troszku mnie pocieszyles, moze u mnie tez cos pusci, a napewno sie nie poddam, trzeba cwiczenia+czas+cierpliwosc, moga dac super rezultat;]

43

(21 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Oj bedziemy probowac;-]

44

(21 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

I co ta masc dla nas ''zlamasow'' bedzie dobra i bezpieczna?;-D

45

(38 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Oj mily masz -cenzura-, triceps masz...;] ja moge poarzyc, ale wierze ze wroci chociaz troszku;]

46

(38 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Bardzo mozliwe ze zle oddychasz podczas cwiczenia " występuje także podczas niedotlenienia". Dobrze jak bys przed cwiczeniami, cw. oddechowe porobil. Ziewanie może być spowodowane potrzebą wyrównania ciśnienia w czaszce lub dostarczeniem dodatkowej ilości tlenu, lecz  także pomaga wydalić z płuc nadmiar dwutlenku węgla.

Najważniejsze, to nie ćwiczyć na bezdechu, bo może dojść do dość gwałtownej reakcji ze strony układu krwionośnego.

47

(53 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

Oj z checia bym chcial znalesc druzyne i trenowac, lecz wszedzie daleko, mieszkam kolo Oswiecimia i nie ma nikogo w poblizu kto by gral w rugby:(:(:(
pomocy!;]

48

(53 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

A skad mozna zalatwic wozek do rugby? Bo bylbym bardzo chetny zajac sie tym sportem;]

49

(53 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

a jaro coz to za wozek?;]

50

(53 odpowiedzi, napisanych Ogólnie)

jak mawial klasyk ''trzeba rozmawiac, nie bojmy sie rozmawac'';D